Wednesday 23 May 2012

Contoh Penghargaan



                                                                  PENGHARGAAN

                                 Alhamdulillah, syukur ke hadrat Ilahi dengan limpah kurnianya saya dapat menyiapkan Kerja Kursus Geografi ini pada tempoh yang telah ditetapkan oleh pihak sekolah dengan jayanya. Ribuan terima kasih kepada pengetua sekolah saya Sekolah Menengah Seksyen 3 Bandar Kinrara iaitu Encik Shamsul Azha Mohd Yusof  dan juga kepada guru Geografi ,Cik Zarinah binti Zakaria kerana telah memberikan banyak tunjuk ajar dan sokongan kepada saya termasuk juga pelajar-pelajar lain untuk melakukan kerja kursus ini.  
                               Terima kasih juga kepada ayah saya ____________________ yang telah banyak membantu saya untuk menyiapkan kerja kursus Kajian Geografi ini dan juga ibu  saya .................................... yang telah memberikan galakan dan dorongan untuk saya menyiapkan kerja kursus ini lebih awal. Juga kepada rakan-rakan yang telah menolong dan memberi kerjasama  semasa kajian ini dijalankan.
                              Saya jugamengucapkan terima kasih  kepada 20 orang responden yang telah banyak memberikan kerjasama yang baik dan memberikan maklumat ketika temu bual dilakukan sepanjang kajian ini dijalankan.

Sekian, terima kasih

No comments:

Post a Comment